77th Flea lace top

 photo IMG_8462_zps77gi2en7.jpg photo IMG_8461_zpsxhfldepn.jpg photo IMG_8458_zpsvz8cm6xk.jpg

Lace top 77th Flea HERE

Back in blonde business! Det føles faktisk veldig herlig å være blond igjen, jeg er så fornøyd med hvordan det ble. Nå er valgmulighetene mye større når det gjelder klær, sminke og så videre. Blått hår er naturligvis veldig dominerende, og det kan fort bli for mye, derfor blir en litt begrenset. Men jeg likte det veldig godt så lenge det varte! Turte ikke bli brunette denne gangen heller, lol. Will I ever? Jeg har egentlig en “brunette-personlighet” men jeg føler bare at det ikke er meg i det hele tatt. Kjempe fint på andre tho!

 

4 kommentarer
    1. Alt kler den smukke vettu 😉
      Men hvordan i all verden fikk frisøren din vekk den blå fargen så fort?! *impressed*
      Ble veldig kul blond farge ivhertfall!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg