glominerals Contour Kit

 photo glominerals contour kit1_zpszejsgfz5.jpg

Da jeg var på Brow Rehab her om dagen så fikk jeg med meg glominerals sitt nye Contour Kit. Jeg har hatt så lyst til å prøve det og var så spent på om det var bra! Nå har jeg brukt det de siste tre dagene, og jeg må si at jeg er veldig imponert. Jeg synes rett og slett det er bedre enn Anastasia sitt. Grunnen til det er at glominerals er mineralbasert, og smelter derfor mye bedre inn i huden. Det er ikke så tørt, og det er mye enklere å blende og jobbe med. I tillegg liker jeg veldig godt fargetonene. Begge skyggene er kalde, og highlighterne går i rosatoner istedetfor gultoner. Og må jeg nevne at den highlighteren her er insane fin? Paletten er seriøst verdt å kjøpe bare på grunn av shimmerhighlighteren. Det er den fineste highlighteren jeg har! Men du må bruke veeeldig lite av den, da den er veldig kraftig. Den uten shimmer er også kjempefin, og gir mye større effekt enn Anastasia sine matte highlightere.

 photo c800x659_zpsv5ey7ami.jpg

Kitet kan du kjøpe på Brow Rehab, Real Techniques Flat Contour Brush her og Tapered Blush Brush her

Jeg bruker kitet i fargen Fair to Light, men den finnes også i Medium to Dark. Over ser du den jeg bruker, men fargene er mye kaldere enn på bildet. Jeg bruker som regel bare disse to Real Techniques børstene til å konturere med, og de passer kjempebra til dette kitet. Flat Contour Brush bruker jeg til å lage skyggene med, og Tapered Blush Brush til å highlighte med.

 photo glominerals contour kit4_zpsmunvnbx6.jpg photo glominerals contour kit2_zpsxiehw02r.jpg

Hvilket Contour Kit bruker du?

INSTAGRAM AND SNAPCHAT @HEIDICHIC

 

9 kommentarer
    1. Så fint sminket og så fin du er: ) Fikk lyst til å kjøpe det kittet nå: ) kan du fortelle hva du har på leppene her? : )

    2. Hei! Du sminker deg utrolig fint, lurte på om du kunne lage sminkevideo av hele looken? Syntes bloggen din er kjempe inspirerende forresten:)

    3. Så pent sminket du var! Er settet fra Glominerals pudder- eller kremaktig? Og legger du foundation før du legger contoursettet?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg