Holiday nails

 photo julenegler holiday nails jul negler-8_zps1qma7c1a.jpg

I går fikset jeg neglene mine med litt glitter. Det er jo trossalt jul. 

Du trenger:

1. Underlakk eller fargelakk

2. Negleglitter

3. En skål

4. Top Coat

 photo julenegler holiday nails jul negler1_zpslttl8cfn.jpg

Først la jeg en perlemorfarge fra Yves Rocher, 04. Champagne Rosé Perle. Deretter fant jeg frem en skål og drysset glitteret direkte fra flasken oppå lakken før den tørket. Når jeg hadde dekket neglene nok med glitter, forseglet jeg glitteret med en topplakk, Essie Gel Setter.

 photo julenegler holiday nails jul negler-6_zpsdk6pwq60.jpg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg