Back home

 photo IMG_8781_zpsmg4fdxa8.jpg  photo IMG_8780_zps4kdg6o8h.jpg  photo faux fur haugesund fuskepels skinnbukse_zpsrzbdfywz.jpg photo IMG_8785_zpskwwwt7t4.jpg photo IMG_8783_zps24ibhkyq.jpg

Platform boots NLY here (ad link) // Faux fur and leather pants ZARA // Bag Marc by Marc Jacobs // Top Bik Bok

Da var jeg tilbake i Haugesund! Koselig, og nesten litt uvant. Altfor lenge siden jeg har vært her nå. Jeg merker at jeg er mye mer glad i byen enn det jeg var da jeg flyttet til Oslo for fem år siden. I dag hadde mamma og jeg shoot på Rossabø skole, høhø. Jeg hadde lyst til å gå på denne barneskolen da jeg var liten, for alle guttene jeg var forelsket i gikk her, haha. Hadde jo topp 10 liste, seff. Etterpå dro vi på Markedet og shoppet litt, og så dro vi på besøk til tante i Kvalsvik. Pappa disket også opp med skikkelig vestlandsmat i dag, ingenting er bedre enn skalldyr ♥

Tenk at det er julaften i morgen da, folkens… Et år har aldri gått fortere enn dette, tiden har seriøst fløyet.

 

//
5 kommentarer

Siste innlegg