Leather skirt

 photo gratt sett skinn bik bok5_zpspvrixsal.jpg photo gratt sett skinn bik bok10_zps4scybbfz.jpg photo gratt sett skinn bik bok12_zpsbukqamee.jpg photo gratt sett skinn bik bok11_zpsdkjwvg0z.jpg

Shoes NLY here (black sold out) // Bracelet Dyrberg Kern // Watch Marc by Marc Jacobs // Jacket Surface to Air // Top and skirt Bik Bok

Da var julaften forbi, håper dere hadde en fin feiring med gode mennesker rundt dere ♥ Jeg merker jeg har blitt gammel når det er mer gøy å gi gaver enn å få, hehe. Ting har jeg nok av! I dag trosset vi bokstavelig talt vær og vind for å få tatt noen bilder ute. Kunne det blåst litt mer? Nå husker jeg hvorfor jeg aldri gadd å fikse håret mitt når jeg bodde i Haugesund.

Jeg merker at jeg driver og brygger på en forkjølelse nå, noe som ikke kommer på et belemplig tidspunkt. Det er jo 2. juledag i morgen! Nå har jeg drukket te med ingefær, honning og sitron. Har dere noen andre tips for å bli frisk??

Instagram and Snapchat @heidichic

 

11 kommentarer

Siste innlegg