New in // Exuviance

 photo exuviance collagen serum eye brightening cream-3_zpseejjvso6.jpg

Til jul fikk jeg noen deilige, nye produkter fra Exuviance, som jeg nå bruker hver dag (og natt, egentlig).

Brightening Bionic Eye Creme Plus:

Dette er en effektiv, daglig øyekrem som hjelper med å lysne mørke ringer og redusere poser. I tillegg så er den bra hvis du har en følsomhet for vitamin K. Kremen har mange kraftige ingredienser som bidrar til å gjøre den tynne og sensitive huden rundt øynene fastere. Den jobber med mørke ringer og poser, og gjør at huden rundt øynene blir lysere og mer uthvilt. Jeg merker godt at den har hjulpet på puffy hud rundt øynene, i tillegg gir den masse fuktighet. Den gjør at jeg føler meg mye freshere om morgenen.

Optilight All-Over Dark Spot Minimizer (spf 25):

Dette er en krem som er med på å skape en mer jevn hudtone og bidra til å forhindre tegn på aldring, blant annet ved å forebygge pigmentflekker. NeoGlucosamine® forbedrer cellefornyelsen, og eksfolierer og bryter opp eksisterende mørke flekker. B-resorcinol og gurkemeie er kraftige “brighteners” som bidrar til å forhindre nye mørke flekker. I tillegg inneholder den antioksidantene Vitamin E og druekjerneekstrakt som bidrar til en lys, ungdommelig hud. Den kan brukes på ansikt, bryst, ryggen av hender, eller hvor som helst der du har mørke flekker. Jeg pleier å bruke den som dagkrem i ansiktet.

 photo exuviance collagen serum eye brightening cream_zpshesx3z5n.jpg

Sist men ikke minst, Collagen Triple Boost Serum:

Jeg bare elsker serumene til Exuviance! De er så effektive og gode. Jeg hadde faktisk ikke prøvd Collagen-serumet før, men ble veldig positivt overrasket. Jeg har slitt med så utrolig tørr hud i vinter, som har forårsaket utbrudd og nesten flassende hud. Men etter at jeg begynte med dette serumet har virkelig fuktighetsbalansen i huden blitt gjenopprettet. Jeg kjenner at huden holder seg fuktig gjennom dagen og natten, og jeg har så og si ingen utbrudd. Utrolig takknemlig for det! Serumet finnes ikke “fettete”, det er på en måte “lett” men likevel så gir den huden så mye fuktighet. Jeg bruker den i kombinasjon med OptiLight kremen om dagen, og litt forskjellige kremer om natten.

Collagen Triple Boost Serum bidrar til å stimulere nytt kollagen for et mer løftet utseende og bedre kontur. Den inneholder syv “kollagenboostere” designet for å maksimere hudens naturlige kollagen på alle nivåer, bygge nytt kollagen og beskytte huden rundt. 

Du får kjøpt produktene i autoriserte Exuviance forhandlere, finn den som er nærmest deg her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg