Shopping

I går var vi på et kjøpesenter som heter Galeria Baltycka. Det var utrolig stort og fint, jeg tror kanskje det er det største i Gdansk. De hadde så og si alle butikker en trenger der, ZARA, Sephora, Douglas, Bershka, H&M og så videre. Men dessverre så har River Island lagt ned alle sine butikker i Polen, så den fantes ikke der lenger :/ Kjiipt. Men jeg fikk kjøpt meg mye fint, både sminke, klær, accessories og sko.

 photo polen kjoslashpesenter shopping-4_zpsllafxzbl.jpg photo galleria baltycka_zps5i3fkpne.jpg photo polen kjoslashpesenter shopping-5_zpsvhrhypja.jpg  photo polen kjoslashpesenter shopping-7_zpsglzmmpay.jpg photo polen kjoslashpesenter shopping-10_zpsikrxuocs.jpg photo polen kjoslashpesenter shopping-11_zpsuqqzeo0p.jpg

Her er noe av sminken jeg har kjøpt til nå, skal vise dere mer senere. Jeg fikk blant annet tak i den nye matte lip cream kolleksjonen til MAC, Retro Mac Liquid Lipcolour, og gjett om jeg ble i ekstase! Jeg stod der seriøst i en halvtime og så på fargene, men jeg valgte den fineste fargen ever! Skal vise dere i et senere innlegg 🙂 I dag vet jeg ikke helt hva vi skal, jeg har hodepine etter litt for mange øl i går, men vi skal nok ut på noe sprell uansett. Jeg vet iallefall at jeg har lyst på noe skikkelig god mat 😀

 photo polen kjoslashpesenter shopping-9_zpsfmnox5km.jpg

Og btw, de har helt insane mye rare øltyper her, jeg har aldri sett makan. Mye bedre utvalg enn i Tyskland! Vi klarte ikke å bestemme oss for det var sikkert 200 sorter på et vanlig supermarked liksom, så vi endte opp med tre poser fulle. Og det kostet så “mye” som 200 kr. Herreminhatt.

Nå skal jeg komme meg utav sengen og gjøre meg klar, så skal vi ut å spise, for jeg er skrubbsulten! Gleder meg sånn til å prøve de nye leppeproduktene, haha *geek*.

Mer updates inkludert dagens antrekk kommer i dag eller i morgen! 🙂

6 kommentarer
    1. Hvilket hotell sover dere på? Og hvordan kom dere dere rundt i Gdansk? Skal dit om nøyaktig en uke og jeg gleder meg utrolig mye, og liker å få litt imputt av ting man kan gjøre før den tid. Så tusen takk for mange flotte tips.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg