16 Nude beige

 photo sephora 16 Nude beige lipliner lip pencil1_zpsswjphsyl.jpg

Hver gang jeg bruker denne leppefargen så får jeg spørsmål om hvilken det er. Det er altså Lip Liner To Go fra Sephora i fargen 16 Nude Beige. De selger den dessverre ikke i Norge, men de frakter til Norge. Du finner den her.

// Every time I use this lip color I get questions about what it is. The answer to that is Sephore Lip Pencil in 16 Nude Beige. You can find it here.

 photo sephora 16 Nude beige lipliner lip pencil4_zps5d4qiidu.jpgDe kalles dessverre ikke Lip Liner “To Go” for ingen grunn. De er veldig små, men jeg fikk heldigvis hamstret opp litt da jeg var i Polen.

 photo sephora 16 Nude beige lipliner lip pencil6_zpsz3cpkb2k.jpg

 

Den ser litt annerledes ut i dagslys, men jeg synes den er enda finere da. Men blitz er jo nødvendig i disse tider. Kan jeg bare fortelle hvor over jeg er dette vintermørket?? Umulig å blogge for et B-menneske med ustabil døgnrytme. Go away!

INSTAGRAM: @HEIDICHIC

 

8 kommentarer
    1. Kjempefin farge 🙂 Holder den lenge? Har en nude selv fra et annet merke, synes den så fort blir stygg på leppene :/ Kanskje jeg burde teste ut lip primeren min under, haha 🙂 Bruker ikke så ofte lebestift, men det er veldig fint 😀 Du kler fargen godt 🙂

    2. Asalia: det hjelper med primer, men den holder ganske godt 🙂 forsvinner ikke på sånn stygg måte iallefall :p takk forresten!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg