The Body Shop middag

På torsdag var jeg på Funky Fresh Foods med The Body Shop og et knippe bloggere for å høre om deres nye storsatsing. Det var kjempehyggelig, og vi fikk servert herlig vegansk tapas. SÅ godt! Jeg har så lyst til å bli veganer, trenger bare en personlig kokk :p

 photo body shop middag-16_zpslhb9y2d1.jpg

Celina, Chioma, Andreas, Marna, Bettina og Agnes Lovise ♥

 photo body shop middag-10_zpskl29cu78.jpg photo body shop middag-13_zpsn0jtafbc.jpg photo body shop middag_zpshnvlj0ik.jpg  photo body shop middag-4_zpscngi3cam.jpg photo body shop middag-6_zps3oowtm9e.jpg

The Body Shop har satt seg nye, store og seriøse mål, og noe av det de vil få til innen 2020 er:

  • Doble sitt program for solidarisk handel, Community Trade-programmer fra 19 til 40 ingredienser, og hjelpe til å berike samfunnene som produserer dem
  • Hjelpe 40 000 økonomisk vanskeligstilte til å få arbeid over hele verden
  • Berike lokalmiljøer
  • Sikre at 100% av deres ingredienser er sporbare og bærekraftig avlet
  • Bygge bio-broer for å beskytte og berike 75 millioner kvadratmeter med skog og planteliv
  • Utvikle og produsere 3 nye, bærekraftige typer produktemballasje
  • Sikre at 100% av butikkene deres bruker fornybar eller klimanøytral energi

 photo body shop middag-19_zpsyhgmh4sq.jpg

Astrid-Helen

 photo body shop middag-9_zpswmaibh4i.jpg photo body shop middag-7_zpskbmr5sny.jpg

Vi fikk med oss noen produkter fra Hemp serien deres. Visste du at en Hemp håndkrem fra The Body Shop blir kjøpt hvert 9. sekund? Sick.

Nå er jeg så utrolig sliten etter gårsdagen og egentlig de siste ukene fordi det har skjedd så mye, så nå skal jeg sette meg ned med et glass rødvin og høre på favorittmusikken min til jeg passer out. I morgen er Valentine’s Day og det er første gang jeg tilbringer den alene på kanskje 11 år, haha. Jeg liker å kjenne meg igjen i alle de tragiske meme’ne på Instagram, det var på tide. Men han er jo ikke så langt unna da, knis.

Følg meg på Instagram @heidichic

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg