Light blue trench

 photo trench coat bik bok blue grey gra bla-39_zpsuapxhtwx.jpg photo trench coat bik bok blue grey gra bla-34_zpsdylr9dxk.jpg photo trench coat bik bok blue grey gra bla-25_zps4vc4onvj.jpg photo trench coat bik bok blue grey gra bla-35_zpssoqzvjxu.jpg photo trench coat bik bok blue grey gra bla-42_zpsasnfvvlb.jpg photo trench coat bik bok blue grey gra bla-19_zpsd73oc8lq.jpg photo trench coat bik bok blue grey gra bla-38_zpsfgvgqpnz.jpg

Det var denne lyseblå trenchen jeg valgte fra Bik Bok sin SS16 kolleksjon da jeg var på pressefrokosten sist måned. Jeg husker jeg hadde en lik, sort trench coat fra Bik Bok sist år, og jeg brukte den hele tiden. De er så digge, spesielt til våren og sommeren. 

I'm wearing:

Sunglasses Prada

Trench coat Bik Bok

Jeans and platforms H&M

Bag Marc by Marc Jacobs

14 kommentarer

Siste innlegg