NYX Intense butter gloss

 photo buttergloss nyx banana split1_zpsevlkq1ax.jpg

På onsdag lanseres NYX i første fysiske butikk her i Norge (jeei), og i den anledning skal jeg på workshop/kurs med makeup artist Maria Malone på Imageakademiet og lanseringsfest på Douglas etterpå. Jeg gleder meg SÅ myyye, høydepunktet for uka, haha! Make up geek. 

Jeg blir stadig overrasket over hvor gode produkter NYX har, siden det er såpass rimelige produkter. Her om dagen prøvde jeg en av Intense Butter Glossene deres for første gang, og den var kjempe god. Veldig pigmentert, superskinnende og dekkende ved bare et strøk. Bare se under:

 photo buttergloss banana split royale nyx_zpsakxcz6r0.jpg photo buttergloss banana split royale nyx-4_zpssek2ugcm.jpg photo buttergloss banana split royale nyx2_zpsy5g6x9bj.jpg photo buttergloss nyx banana split royale1_zpsa3gfkmso.jpg

Noen andre som gleder seg til NYX kommer i butikk i Norge? 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg