Dresscode: Bold lips

 photo image1_zps9l7caup4.jpg

I dag har jeg vært på NYX workshop og deretter lanseringsfesten på Douglas i Bogstadveien. Det var supergøy, har hatt en veldig fin dag! Jeg kom akkurat hjem, så har ikke rukket å redigere bildene fra kvelden enda, men de kommer i kveld eller i morgen 🙂 Vi fikk så mye fint at jeg føler at jeg må rydde oppi det rotet av et sminkestyr jeg har før jeg kan føle at jeg fortjener det, haha. Så nå skal jeg ta et raid i hele leiligheten, ikke bare i sminken, og kaste en hel haug med ting. Føler meg begravd av alt stashet jeg har! Imellomtiden kan dere følge meg på Snap hvis dere ikke allerede gjør det. Brukernavn: heidichic

 photo snapcode-1467891-10-1452798613645_zpsmsw1vaul.jpg

4 kommentarer
    1. Du er så flink!
      Jeg er utdannet på Art Complexion men sminket bare Penthouse Playboys fordi jeg kjente dem og meg selv.
      Hatet å sminke andre profesjonelt og den gangen oppførte de som hadde gjort dette i årevis seg som konger og dronninger. Grøss.
      Nå er jeg forfatter som er litt vel opptatt av sminke.
      Lepper og bryn. Da jeg var 25 lo de av at jeg ville ha kraftige bryn og nude lepper.
      Men krøllene sliter jeg med den dag i dag.
      Kan du anbefale en skikkelig GOD glattetang?
      Og jeg har brukt spice- Mac- lipliner i herregud…22 år!
      Har matte lebestiftene.
      Hvilke produkter liker du best mht nude- lepper?
      Og jeg syns vippe- extension er litt harry. Du fester dine selv?
      No offence hvis du har det extension, men ble så glad da du anbefalte noen fra Hennes som IKKE er mink!
      Jeg er dyreverner, ser du.
      Sær mht TV, og takker for tips. Du er litt mer ‘mann’ i hue enn andre mht smaken din.
      Da ble true crime/48 hrs og den på Netflix pga deg.
      Tusen takk,
      Alexia

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg