NYX workshop og lanseringsfest

 photo nyx event maria malone lansering norge4_zpszx9glbtd.jpg

 photo nyx event maria malone lansering norge_zps0kt7qvzk.jpg

På tirsdag var jeg på workshop på Imageakademiet, i forbindelse med NYX lanseringen i Norge. Der fikk vi undervisning av den anerkjente makeupartisten Maria Malone. Hun er spesialist på «masker» uten å bruke proteser, så det var veldig kult å se hva hun fikk til og hvordan hun gjorde det. 

 photo nyx event maria malone lansering norge-3_zpsmd9exwf9.jpg photo nyx event maria malone lansering norge-16_zpshzcmc3ph.jpg

Før:

 photo nyx event maria malone lansering norge-5_zps4eb58yjf.jpg

Etter:

 photo nyx event maria malone lansering norge-7_zpspgsoo6iy.jpg

Vi var på workshopen i fire timer, og jeg fikk testet ut masse fint fra NYX! Favorittene må absolutt være Lingerie – de nye flytende, matte leppestiftene. Jeg fikk den i fargen Beauty Mark, og den var helt rå! Nesten helt lik Kylie sin True Brown K, akkurat den fargen jeg «manglet». Lingerie-leppestiftene er helt nye, og er nå i butikk på Douglas (med mindre de ble solgt ut i går). Jeg må definitivt skaffe meg flere farger derfra, det var SÅ mange fine.

 photo nyx event maria malone lansering norge1_zpsgmolceyn.jpg

NYX Lingerie i Beauty Mark

 photo nyx event maria malone lansering norge-14_zps1cjvcaok.jpg photo nyx event maria malone lansering norge-15_zpsx9qrnjci.jpg

Etter workshopen dro alle skjønnhetsbloggerne til Douglas i Bogstadveien på lanseringsfesten. Det var virkelig så god stemning, med cake pops, photobooth, digge drinker og herlige mennesker. I tillegg kom plutselig det heftige showet med dansere og modeller som tok helt av i butikken, haha. 

 photo nyx event maria malone lansering norge-18_zpsjxfqeaq1.jpg

 photo nyx event maria malone lansering norge-23_zpsk6dyt7eu.jpg photo nyx event maria malone lansering norge-20_zpsvchzkb2u.jpg photo nyx event maria malone lansering norge-22_zpsnsltipxi.jpg photo nyx event maria malone lansering norge-24_zpstpfbotc7.jpg

 

3 kommentarer
    1. Åh, kjempe fin farge! Kledde deg kjempe godt. Jeg bestilte nye leppestift fra NYX jeg også, men tror ikke det var den Lingerie, må nok gjøre det så fort de har det på laget! Elsker fargen du har

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg