Hot red for the weekend

 photo NYX Jumbo Lip Pencil 704 Hot Red Rouge Flamboyant1_zpstrqlnyz1.jpg

 photo NYX Jumbo Lip Pencil 704 Hot Red Rouge Flamboyant5_zps8djhsluv.jpg

 photo NYX Jumbo Lip Pencil 704 Hot Red Rouge Flamboyant6_zpsl9b4v5ba.jpg

Her om dagen prøvde jeg en av NYX sine Jumbo Lip Pencils i fargen Hot Red, og den var virkelig hot! Så fin rødfarge, perfekt til helgen! Det er digg å freshe opp sminken av og til med røde lepper, for da blir det liksom ikke kjedelig uansett, og så trenger en ikke så mye sminke ellers (selv om jeg selvfølgelig kjører på med alt likevel).

I dag måtte jeg rett og slett ha en liten sminkedetox for å få huden min back in shape. Kjørte på med rens, skrubb, peel off-maske, hyaluronsyremaske maske og så blandet jeg ut foundationen med litt dagkrem for at det ikke skulle føles så tungt. Kan jo ikke gå uten sminke, lol. Jeg har ikke gått ut i offentligheten uten sminke siden jeg var kanskje 13 år. Med unntak av et par dager på sydentur og foran kjærester såklart. Ska det værra så ska det værra! No shame in my make up game.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg