Sporty shorty

 photo fanny lyckman outfit-35_zpsyfrmxzap.jpg photo fanny lyckman outfit-10_zpsjx0oihqq.jpg photo fanny lyckman outfit8_zpsh6nia7df.jpg photo fanny lyckman outfit-23_zpsmoht2irt.jpg photo fanny lyckman outfit-21_zpsckgbtybh.jpg photo fanny lyckman outfit-30_zpslmlvmgis.jpg

 photo fanny lyckman outfit-16_zpsbkmmwsal.jpg photo fanny lyckman outfit-28_zpsl2u9fa9t.jpg photo fanny lyckman outfit-13_zps3wcnsw9v.jpg

I dag var jeg en tur i byen og møtte Ulrikke. Vi benyttet selvfølgelig anledningen til å ta bilder av hverandre. Hvis ikke dere har fått det med dere så har hun begynt å blogget igjen på Ulrikkelund.net! Loves it, hun har alltid vært den beste motebloggeren. Og obviously også en veldig bra fotograf, høhø.

Etterpå dro vi på den Franske Sal, som forresten er amazing, hvor vi hadde kaffe og litt girltalk. Ingenting er bedre enn å kunne snakke med en person om alt. I tillegg så er hun flink til å sette meg på plass når jeg sløser tiden min på visse lame folk, *kremt*. Jeg elsker folk som bare sier det som det er.

Nå skal jeg snart ut på middag og pils med noen kompiser. Det er påske! <3

xx

Skirt Junkyard HERE

Sneakers Junkyard X FILA HERE

Bomber jacket Junkyard HERE

Bag Bershka

Top Missguided

 

5 kommentarer

Siste innlegg