Er det seriøst mulig?

 photo kattekafe_zpsfitg5adh.jpg

Altsåå.. Dette er bare helt fantastisk. Er det virkelig sant? Jeg snakket med Ulrikke om Tokyo for litt siden og da nevnte hun at det var kaféer der hvor en kunne komme å ta seg en kaffe mens en klappet og koset med masse pusekatter. Jeg bare ARE YOU FUCKING KIDDING ME?? Jeg er en crazy cat lady og jeg løper nærmest etter katter så fort jeg ser en, særlig siden det er så få av dem her i Oslo :p Og jeg har utrolig lyst på en katt men jeg føler jeg må vente noen år med det enda. Hva er vel bedre enn å dra på kafé med en venninne mens en får koset med verdens skjønneste skapninger? Og jeg slipper å dra til Tokyo fordi det kommer til OSLO??! JA! Jeg håper virkelig dette slår igjennom. I tillegg til at det gir folk glede så vil det hjelpe mange katter fra shelters å få hjem fortere.

 photo image2_zpslajprhtb.jpg

Er det noe jeg skal attende dette året så er det sannelig pop up cat café. *Puuuuurrr.*

Hva synes dere om konseptet?

 

8 kommentarer
    1. Seriøst!? Count me in ass! Er en kattelsker selv og jeg utnytter enhver mulighet for å få klappet en.. Og ikke minst for en så fantastisk flott sak som å hjelpe de som trenger et nytt hjem. *tommelen opp* ;-D

    2. Det har gått 1 1/2 mnd siden jeg fylt fillers i leppene for første gang. Men jeg har fortsatt litt klumper i leppene. Hva bør man gjøre for å få de vekk eller hva er dine råd ang. Klumper?? 🙂

    3. Victoria: Det er veldig vanlig med klumper, iallefall til å begynne med. Du kan klemme forsiktig på dem/massere dem, eller du kan gå til behandleren din og få satt Hyalase for å ta bort noen av klumpene hvis de er synlige eller plagsomme.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg