Klar som et egg

 photo IMG_1279_zpsq86p0zvc.jpg

Hallå <3 Håper dere har hatt en fin uke så langt. I morgen skal jeg til min nye frisør, og jeg gleder meg så j*vlig mye! Jeg har ikke vært og fikset håret på flere måneder, jeg har klippet og stripet håret selv liksom. Med hjelp fra Anders. Tror du han synes det er gøy eller? Haha, han hater det. Bare se for deg oss på et trangt bad med sølvfolie og blekemiddel, hjelp. 

Hilde, den forrige frisøren min, har blitt gravid, så har jeg ikke funnet noen flinke som jeg har stolt på inntil nå, derfor har jeg gjort det selv. Bra logikk:p Gleder meg til å vise dere hvordan det blir med min nye frisør, hun er  dyktig!

Nå skal jeg straks i et møte, så må kjappe meg (alltid dårlig tid).

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg