Mitt nye hår / 20% rabatt på valgfri frisørbehandling!

Sponset

 photo giardini hardesign mia solheim blondt har striper-48_zpsaimajyzo.jpg photo giardini hardesign mia soleim blondt har_zpsp7gxdpsy.jpg

På fredag var jeg hos min nye frisør, Mia Soleim, på Giardini Hårdesign på St. Hanshaugen. Min forrige frisør har som tidligere nevnt blitt gravid, derfor måtte jeg begynne et annet sted. Mia er kjempeflink, jeg er så fornøyd med henne! Hun er veldig god på foliestriper, farge og styling, og hun er utdannet til “Master Color Expert” innenfor Wella. I tillegg er hun en superhyggelig, herlig jente! Veldig koselig å sitte i stolen hos henne 🙂


 photo giardini hardesign mia solheim blondt har striper foslashr og etter1_zpsokyydkky.jpg

Jeg er fornøyd med resultatet! Herregud som det så ut før, haha. Det var en stund siden jeg hadde gjort noe med det. Mia stripet det veldig tett slik at det ser helbleket ut, men med mer spill i. Da blir det heller ikke så slitt. Hun fjernet også grønnskjæret og mye gult som lå igjen etter at håret mitt var blått, og la i en kald toner slik at fargen ble mye renere. I tillegg brukte hun Olaplex på meg slik at håret ikke blir så slitt av blekemiddelet. Jeg har hatt lyst til å prøve Olaplex lenge nå, så jeg ble veldig glad når jeg så at de hadde det på Giardini! Hun klippet også bort de slitte tuppene mine. Digg med nyklippet hår!


 photo giardini hardesign mia solheim blondt har striper-47_zpshuwhxgf4.jpg photo giardini hardesign mia solheim blondt har striper-16_zpsxn2qhs8v.jpg

Jeg fikk med meg en Silver Blond Shampoo fra SP for å holde på fargen. Den skal gjøre håret kaldt og ta bort gulskjær uten å gjøre det grått. Perf! Jeg prøvde den akkurat, og den var veldig bra! Verste er når håret blir helt mørkt og grått av lillasjampoer, med mindre en vil det da 😛

 photo giardini hardesign mia solheim blondt har striper-46_zps9michwr8.jpg photo giardini hardesign mia solheim blondt har striper-24_zpsfuaq1daw.jpg

De som bestiller time hos Mia får 20% rabatt på en valgfri behandling! Tilbudet varer ut april.

Du kan bestille time online her eller på:

Telefon: 22 11 18 60

Adresse: Waldemar Thranes gate 25, 0171 Oslo

Giardini Hårdesign ligger i inngangen til St. Hanshaugen senteret rett ved Falck Yttersplass (21-bussen stopper rett utenfor.)

 

 📲 Sjekk gjerne ut Instagram’en til Mia for å se hennes flotte transformasjoner og stylinger! @hairbymiasiren

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg