Brow story, bro

Sponset

 photo brow rehab oslo_zpsi26omqsf.jpg

I dag var jeg en tur innom Silje på Brow Rehab for en Petite Express. Alltid koselig der! Jeg nevnte at jeg skulle fylle ut nasolabialrynkene mine i morgen, og da sa Silje at jeg kom til å se ut som en ball i trynet. Tell me how you really feel! Haha. Jeg begynner å bli high maintenance når jeg drar på årene ass. Kan Kim Kardashian se så bra ut når hun er 35, så skal faenmeg jeg det også. Det gikk opp for meg her om dagen at jeg blir 27 år dette året.. Hjelpes.

Jaja, Elin og jeg matchet perfekt i dag, haha. For all del, ikke stjel mitt basic antrekk! Btw, rocker jeg sorte øyne eller??

2 kommentarer
    1. Brynene dine er såå elsk! Blitt så glad i å lese bloggen din, ny favoritt! Stilen din, håret, alt er så gjennomført! Keep up the good work, klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg