Oh well whatever nevermind

 photo kurt cobain tee tskjorte shirt bik bok slengbukser antrekk-19_zpsukmyovkx.jpg photo kurt cobain tee tskjorte shirt bik bok slengbukser antrekk-10_zps15oe1xwn.jpg photo kurt cobain tee tskjorte shirt bik bok slengbukser antrekk-27_zpsgtvvq3jp.jpg photo kurt cobain tee tskjorte shirt bik bok slengbukser antrekk1_zpsik2phgfg.jpg photo kurt cobain tee tskjorte shirt bik bok slengbukser antrekk4_zps8xxhnq9i.jpg

90’s meets 70’s. Litt disharmonisk at jeg har kjøpt en Cobain t-skjorte på Bik Bok på grunn av det kommersielle aspektet, men fuck it. Jeg var midt inni en Kurt-transe og jeg falt for fristelsen. (En liten disclaimer for blodtørstige Nirvana-fans der ute.) Dessuten, må ikke Courtney godkjenne alt? Ikke det at det gjør saken bedre. Ikke i det hele tatt faktisk.

Anyways, fikk endelig brukt de råe slengbuksene mine fra Bik Bok, de er seriøst amazing! De er superdigge å gå i, men jeg tror jeg må legge dem opp med mindre jeg skal gå i 12 cm-hæler på daglig basis. Helvetes høydeproblem. Hvor er mamma når jeg trenger henne og symaskinen?? Skal jeg gå løs på dem selv? Hmm.. tenker tilbake på kunst og håndverk-timene og blir i tvil om resultatet.

 

Pants Bik Bok here

Tee Bik Bok here

Bag Love Moschine here

Blazer Mary Kate & Ashley for Bik Bok

(adlinks)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg