Longer, blonder, better!

Sponset

 photo luxushair 60 tape extensions har teip-32_zpsqzeykuf2.jpg photo luxushair 60 tape extensions har teip_zps0vaohsfh.jpg photo luxushair 60 tape extensions har teip-4_zps3t5nwwp9.jpg

Hei søtiser <3 I går var jeg tilbake hos Mia SoleimGiardini Hårdesign for å fikse håret mitt. Hun stripet det litt lysere slik at det skal gå mer i ett med de nye extensionsene mine, kuret det og så satte hun på det nye håret. De forrige extensionsene jeg hadde var veldig gamle, slitte og oppbrukte, vet ikke hvilket merke det var men det var ikke særlig bra 😛

Nå har jeg fått satt på helt nye, freshe tapeextensions fra Luxushair! Det er faktisk helt utrolig bra kvalitet på håret, og jeg føler meg ti ganger finere nå, haha. Ikke mer floker og styr, bare glatt, herlig hår! Og ikke minst så er det veldig ålreit pris på det.

 photo luxushair 60 tape extensions har teip-3_zpscmmxpovk.jpg

Mia satt på meg 6 pakker med 25 gram i fargen #60 og lengde 50 cm. Det er den lyseste blonde fargen de har. De hadde også i 65 cm i lengde, men jeg tenkte det ble litt for langt til meg, det holder med en tjedjedel av høyden min liksom, hehe.

Slik ser det ut i dagslys:

 photo luxushair 60 tape extensions har teip-31_zpskxknbasz.jpg photo luxushair 60 tape extensions har teip-29_zps4i2rvikm.jpg photo luxushair 60 tape extensions har teip-33_zpsurlv4sce.jpg

Needless to say, jeg er meget fornøyd med resultatet <3 Så glad for å få midtskillen tilbake også!

Her kan du bestille hår fra Luxushair! Det tok bare en dag fra de sendte til jeg fikk det rett i postkassen.

Du får forresten 20% rabatt på en valgfri frisørbehandling ut mai om du bestiller time hos Mia!

 

Bestill online her eller på:
Telefon: 22 11 18 60
Adresse: Waldemar Thranes gate 25, 0171 Oslo
13 kommentarer

Siste innlegg