Uken som gikk

Ukens opptur

At jeg klarte å gå ned 2-3 kilo på én uke ved hjelp av null øldrikking og detoxpiller fra Polen. Dette var fordi jeg skulle komme meg inn i denne spinkle kjolen fra Nelly som jeg skulle bruke i bursdagsfestene i helgen.

Ukens nedtur

Da jeg fikk på meg kjolen så røyk glidelåsen, dermed kunne jeg ikke gå med den likevel.

 

Ukens bilde

Jeg ble tilsendt dette bildet av en venninne på Snapchat for noen uker siden, det er fra årboka 2002 ellerno i 8. klasse. Jeg så litt nøyere på det denne uken, og det ser ganske mistenkelig photoshoppet ut rundt smykket på halsen. Kan det være fordi jeg alltid gikk med Marihuana-chokeren min? Hahaha. Tanken på at noen har tatt seg tiden til å redigere (veldig dårlig) bort weedplanten er sykt lættis! (Jeg var forøvrig “Straight edge” på den tiden, noe som innebærte avhold fra alcohol, drugs men ikke rock n’ roll, hence the Marilyn Manson T-shirt. So don’t do drugs, kids!) Legg også merke til de ekstremt tynne 90-tallsbryna og at jeg alltid var solbrent under øynene. Smilte og var sminkefri på den tiden også. Tidene forandrer seg.

 

Ukens craving

Spooning.

 

Ukens låt:

Jeg må ha vært rimelig happy denne uken, for jeg har nemlig nynnet og danset masse til denne.

 

 

Ukens lættis

Er det bare meg eller prater folk ekstremt mye på fest?? Jeg vil faenmeg bare chillen med drinken min og shut the fuck up. Jeg ble helt overveldet da jeg dro i bursdagsfesten på lørdag, så til slutt så måtte jeg bare si at NÅ trenger jeg en time out! Og det resulterte i denne videoen med kråkelatteren min: (trynet på han fyren er jo priceless også)

 

 
Ha en fin (blå)mandag, peepz! 🙂
 

Følg meg på Instagram og Snapchat: heidichic

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg