Gidder ikke sløse mer energi

Jeg må bare si takk for de hyggelige og litt dypere responsene enn vanlig på det forrige innlegget. Det er vanskelig for meg å være personlig og iallefall å vise sårbarhet, så det setter jeg pris på.

Jeg har funnet ut at jeg ikke gidder å sløse energi på folk som ikke gir det tilbake. Jeg har aldri vært «den jenta» og jeg kommer heller ikke til å bli det. Jeg er litt guttete så jeg tar naturlig initiativ og er ikke så høytidelig på det, men nå er det stopp, haha. Nå får de jage meg de som vil ha meg, ferdig pruta.

Jeg følte det ble litt sånn pity party og at folk prøvde å trøste meg i går (iallefall blant venner og sånn på Fb), men jeg er verken interessert i sympati eller fortjener det. Jeg er veldig bortskjemt og har allerede blitt invitert ut på fire nye, flotte dates med en franskmann, en italiener, en amerikaner og en nordmann, haha. Så det er ikke synd på meg i det hele tatt. Det er til og med folk som har lest innlegget og vil gi meg en fin date pga det, aaw <3 Det er bare det at en vil ha det en ikke kan få, vettu.. Når du sitter og forelsker deg i Patrick Bateman fra American Psycho så vet du at har issues, liksom. Men, good news, tanken på å date skremmer meg ikke like mye lenger. Mer likegyldig, kanskje?

Kjole herfra

I går var det en utrolig herlig dag, bestevenninna mi og jeg dro og tok bilder og fant et utrolig fint sted i Slottsparken som vi ikke hadde sett før. Vi pratet selvfølgelig om da vi var på Torggata Botaniske i helgen og så to personer dry humpe hverandre to meter fra oss, og det var såå awkward. Du vet når du ser offentlig oppførsel som du bare ikke kan forstå. Like, what is even happening? Jeg tenkte de var på drugs, men det så ikke sånn ut egentlig, så vi sa nesten i kor: «På drugs eller fra Drammen!?» (ikke hat oss nå, vi vet at alle fra Drammen ikke er sånn). 


Det er godt å ha ting på plass når det gjelder vennskap iallefall. Hun tar meg med på alle slags kulturelle steder som jeg aldri hadde funnet på å gå, og jeg legger ingen skjul på at jeg ikke har peiling på kunst og er helt fraværende når det gjelder miljø, verden kunne gått under for min del liksom. Men det er ikke det som er viktig i et vennskap, haha. It’s keepin’ it real – honesty, loyalty, respect.

Peace out <3

Instagram og snapchat: heidichic

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg