Akutt fest

I går ble det en akutt fest på Stratos med Junkyard, en av mine favorittsponsore. Jeg er jo hjernedød når det gjelder datoer, så kompisen min bare “skal du dit?” jeg bare faaaaen det er i dag. Heldigvis hadde jeg lagt en insane smokey eye sminke for å imponere alle snapchat-flørtene mine, så jeg var klar til å dra. Og fikk med eksen, ellers hadde jeg ikke giddet. Jeg føler jeg trenger en støttekontakt på fylla, men selvfølgelig endte det med at jeg måtte eskorte ham hjem jævlig tidlig. Uansett, Junkyard, you throw a hell of a party!
 

Nå sitter jeg og hører på Panda og chillern noe sykt i sengen. Lørdager er til for å gjøre ingenting og sminke seg jævlig lenge. Håper dere gjør noe av det samme.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg