Sminkekurs med Dajana på Hotel Continental

På lørdag var Astrid, Alexandra og jeg på Dajanas nyeste, og til nå største sminkekurs som ble holdt på flotte Hotel Continental. Jeg hadde gledet meg i en evighet til dette, og det skuffet virkelig ikke.

Vi fikk blant annet lære hvordan tegne bryn mest mulig naturlig, konturering av øyne og lepper, highlighting, baking, hvordan lage den perfekte eyelineren, prepping av hud før påføring av sminke, hvordan bygge opp en foundation og få et airbrushet resultat på huden. Vi fikk også en utdypning i hvordan dele opp et ansikt med streker slik at det blir mest mulig proporsjonert i forhold til konturering, slik at det kan tilpasses ethvert ansikt. Virkelig metoder som en ikke ser hver dag på YouTube, men som hun har lært gjennom kurs med blant annet Samer Khouzami. Hun har også som kjent vært på kurs hos Mario Dedivanovic sammen med Kim Kardashian og hos Instagrams største skjønnhetsguru, Hudabeauty i Dubai.















Just gorgeous! Kurset varte i cirka 6-7 timer og etterpå fikk vi utdelt diplom og en fantastisk goodiebag med alle slags herlige produkter! Jeg er kjempe stolt over min venninne Dajana som har fått til så mye på så kort tid, jeg ble kjent med henne før alt startet og det har vært så gøy å se den utrolige framgangen og suksessen hun har hatt. Hun er en person som tenker at alt er mulig og er veldig motiverende og inspirerende å høre på, samt veldig flink å lære fra seg.

Følg bloggen hennes her og Facebooken hennes her.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg