Too hot, DGAF

I dag var jeg en liten tur på St. Hanshaugen med bae og hadde en liten cold beverage (bare Farris altså) i sola. God damn, så varmt det er! Sånn typ too hot to feel fresh, så shades on, whatevs. Sommeren nærmer seg med stormskritt, og jeg merker jeg ikke er forberedt, haha. Juni i morgen liksom, that’s just cray… 

Eneste jeg vet er at jeg skal på Findings Festivalen i august, noe som blir en helvetes fest rett borti gata her, så det kan jeg ikke gå glipp av!

Ad

Du kan joine og kjøpe billett her 🙂

3 kommentarer
    1. Så koselige bilder av en fin sommerdag:). Dere må bare nyte det. Her i Kristiansund fikk vi to hele dager med sol, thats it:). Nå går vi bare å venter på litt mere:). Her regner det og bare 12 grader:). . Kos deg og nyt varmen. Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg