Brow Rehab // ny avdeling Frogner

Sponset





På torsdag var jeg innom den nye avdelingen til Brow Rehab på Frogner for å fikse brynene hos flinkeste Silje. Jeg var så spent på å se hvordan det var der, og det var fint! Ikke rart de må åpne ny avdeling i Oslo når det går så bra! Ikke f*en om jeg drar et annet sted enn Brow Rehab for å fikse bryna iallefall, lol. Til å sminke brynene mine bruker jeg Brow Wiz og Dip Brow Pomade i fargen Medium Brown. Spesielt Brow Wiz’en er jeg helt avhengig av, for den er så tynn og fin og enkel å forme brynene med. I tillegg er den veldig kald og ikke rødlig i tonen.

 

Liten fun fact da: Akkurat kommet hjem til en venn av meg senere på dagen, plutselig får jeg Snapchat-video fra Silje som har smugfilmet meg på vei bort mens hun sitter på Olivia, og i det hun zoomer inn så hører jeg bare: “lite creepy eller, Heidi” OMG, skjønte ingenting, trodde jeg skulle le meg ihjel. Den dama er bare rå.

Den nye salongen ligger forresten i Oscarsgate 35b! Men de har også en på Pilestredet og en i Bergen. 

Bestill time online her eller på telefon  22 55 16 00

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg