En erfaring rikere

 photo ck2_zpsnnqrkpe9.jpg

Hei dere 🙂 Blitt noen dager siden sist. Jeg dro faktisk på den daten på fredag, og det var veldig hyggelig. Han var også kjempe hyggelig, men ikke helt min type, dessverre. Vi hadde noen glass rødvin og en god prat så dro jeg hjem. En erfaring rikere, I guess?

Jeg kjenner jeg har fått litt nok av dette opplegget, så nå skal jeg bare fokusere på meg selv, så får jeg se hvem som dukker opp, om noen gjør det. Dessuten har jeg så sær smak at jeg tror ikke jeg kan finne noen gjennom Tinder for eksempel, der er det liksom bare utseendet en ser. Selv om jeg er overflatisk når det gjelder meg selv, så er ikke den andres utseende særlig viktig, det er personligheten som fenger meg. Sånn har det alltid vært. Kanskje derfor jeg og han ene eksen min ble kalt skjønnheten og udyret i tenårene? Folk er slemme, as :p 

Nå sitter jeg og lurer på hvor jeg skal dra på ferie i sommer, enten Spania eller USA tenker jeg. Trenger virkelig å dra bort i noen uker nå, men det blir nok ikke før i juli. Det er også best i forhold til bloggen, ettersom det er mye events og happenings i juni, og veldig lite som skjer i juli. 

Håper dere nyter sommeren på godt dere kan <3

4 kommentarer
    1. Så vakker du er!
      Dumt at kanskje dere ikke passet helt sammen, men virker som at dere hadde det hyggelig allikevel! Den rette kommer nok til slutt 🙂
      Blir spennende å se hvor du bestemmer deg for å reise, er så kjekt å reise!
      Ønsker deg en fin kveld videre 🙂

    2. Så fine bilder og gøy med date da! Er koselig uansett om det ikke blir noe mer enn den ene gangen 🙂 Du er jo helt nydelig, så blir nok ikke noe problem å finne noen når den tiden kommer skal du se 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg