Sporadisk

Hellu 🙂 Nå har jeg litt dårlig samvittighet, har vært veldig sporadisk og lite blogging i det siste. Jeg har måttet ta meg en liten pause slik at jeg fikk lysten tilbake igjen, og hadde noe å skrive om. Jeg har blogget nesten fire år i strekk nå, og det er naturlig at en blir litt tom og lei etterhvert. Så nå måtte jeg bare legge den bort litt. Men har mange innlegg på lager, har bare vært så mye å gjøre i det siste, så de kommer nå fremover. 

Jeg ble denne uken igjen spurt om å bli med i et program for TV3, men innspillingen er neste uke og jeg har rett og slett ikke mulighet. TV er absolutt noe jeg har lyst å jobbe med, men samtidig er det jævlig skummelt, haha! En må rett og slett bare hoppe i det. Men de skulle høre med meg ved en senere anledning om det kom noe passende. Ellers har jeg bestilt ferie, så jeg reiser i begynnelsen av juli til varmere strøk. Åh, gleder meg såå mye. 

I går var jeg på sommerfest i St. Hanshaugparken, det var kjempegod stemning med livemusikk og DJs. Sommer i Oslo er litt kos det også! Nå skal jeg gjøre meg klar og så skal jeg gå ned til Ben & Jerry’s på Karl Johan og spise is! Nam <3 

Flere innlegg kommer senere i dag, senest i morgen 🙂 See ya <3

 

10 kommentarer

Siste innlegg