Sommerfresh hår! // -20% på valgfri behandling

Sponset

Sist onsdag var jeg tilbake hos Mia SoleimGiardini Hårdesign på St. Hanshaugen for å fikse håret. Det var så herlig å få tatt etterveksten, heist extensionsene og få klippet av de slitte tuppene! Hun stripet etterveksten kjempetett slik at det ser helbleket ut, men ikke blir så slitt. Jeg merker stor forskjell på kvaliteten etter at hun begynte å bruke Olaplex på håret mitt. Det brekker ikke like mye lenger, og har generelt bedre kvalitet. 

Mia er så flink, så glad for at jeg har henne som frisør! <3 Nå er jeg hair fresh resten av sommeren, og klar for sydentur!


Om du bestiller time hos Mia får du 20% rabatt på èn valgfri behandling, enten klipp, farge eller hva du måtte ønske. Tilbudet gjelder ut juli.

Bestill time online her eller på telefon 22 11 18 60

Sjekk ut Instagram’en til Mia her for å se hennes fantastiske arbeid!

 

7 kommentarer

Siste innlegg