Boho dress


Dress Dry Lake here // Shoes NLY // Bag Bershka

 

Dry lake er en av mine favorittmerker, og når jeg så denne boho-kjolen så måtte jeg bare ha den! Jeg elsker kjoler med lange ermer, men samtidig må de være luftige når det er veldig varmt ute.

Ellers var jeg og fornyet passet mitt denne uken. E n d e l i g ! Det forrige bildet mitt var så jævlig at det var faktisk flaut å levere det i skranken hver gang. Se for deg Britney Spears during the 2006 meltdown, bare med ring i leppa og rumpetroll-øyenbryn. Derfor var jeg vel forberedt denne gangen, følte nesten jeg skulle opp til eksamen. Konturerte ansiktet mitt til det ugjenkjennelige, vipper lengre enn nesa. Og så tenkte jeg litt frem i tid, hvilken hårstil går ikke “ut”? Skal trossalt ha det passet i ti år til. De krøllene som er nå, er muligens veldig lame om noen år, så da ble det rett hår. Eneste er de overtegnede Kylie Jenner-leppene, der kan det være jeg gikk på en smell. Det er sikkert 2000 and late om noen år. Verste er jo at de bare tar ETT bilde, så det er ikke noe second chances. Det er ikke noe selfiegenerasjon nede på Grønland Politistasjon, altså. Men jeg fikk se det, og det ble faktisk veldig bra! All the hard work payed off 😂

 

Shop the post:

!function(d,s,id){var e, p = /^http:/.test(d.location) ? ‘http’ : ‘https’;if(!d.getElementById(id)) {e = d.createElement(s);e.id = id;e.src = p + ‘://’ + ‘widgets.rewardstyle.com’ + ‘/js/shopthepost.js’;d.body.appendChild(e);}if(typeof window.__stp === ‘object’) if(d.readyState === ‘complete’) {window.__stp.init();}}(document, ‘script’, ‘shopthepost-script’);
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
9 kommentarer

Siste innlegg