Min hverdagssminke

Jeg får ofte spørsmål om hverdagssminken min og hva jeg bruker, derfor tenkte jeg å vise dere hvilke produkter jeg bruker nesten hver dag. 

1. Glominerals LUXE Translucent Powder bruker jeg til å sette den flytende foundationen med. Baker/trykker pudderet inn i huden med den pudderpuffen som kommer med. Det er et veldig finmalt pudder og gir en veldig naturlig finish. 

2. Eyeshadow Palette fra NYX, Daring Damsel (ad link). Dette er typiske farger jeg bruker hver dag, elsker komboen i dette palettet. Brun og gulltoner er perfekt til hverdags, siden det passer til alt.

3. Denne 18 karats-gullbørsten fra Sigma fikk jeg på sminkekurset til Dajana, og den er perfekt for å legge baseskygger, for eksempel gull over hele lokket. Jeg pleier å bruke den med vann eller settingsspray for å få frem pigmentene og shimmeret bedre.

4. Glominerals Contour Kit i Fair to Light bruker jeg hver dag, elsker fargene, og de blender seg kjempefint. 

5. glominerals Satin II er min faste flytende foundation, har brukt den i nesten fire år nå! Den er god for huden siden den er mineralbasert, og gir ekstrem dekkevne. Kan blande den ut med fuktighetskrem hvis du synes det blir for mye. Jeg bruker den i Natural Fair.

6. Lancome Grandiose Liner er en helt ny liner som er matt, og i tillegg kan en bøye selve skaftet i 35 grader slik at det blir enklere å komme til overalt. Jeg elsker den matte finishen, og den er veldig enkel å påføre. 

7. Før jeg setter på falske vipper bruker jeg alltid mascara, og Grandiose Mascara Extreme fra Lancome har blitt en ny favoritt. Den gir supermye volum og lengde, og har også samme funksjon som eyelineren nesten, ved at den er bøyd i forskjellige vinkler for å komme til overalt.

8. Jeg varierer leppestifter fra dag til dag, men denne Cream Lip Stainen i nr. 13 fra Sephora er en av mine favoritter. Blir veldig fin og matt, og har en superfin gammelrosa farge!

9. Dipbrow Pomade i Medium Brown fra Anastasia Beverly Hills pleier jeg å bruke på brynene sammen med børsten i nr. 15.

10. Jeg har blitt helt hekta på strobing etter at jeg fikk det nye Strobe of Genius-palettet (ad link) fra NYX. Det er så utrolig pigmentert og gir en kjempefin glød i huden. Bruker det hver dag!

Satser på å komme med videoer etterhvert på hvordan jeg gjør sminken min, hvis det er ønskelig. 
 

13 kommentarer

Siste innlegg