Patched denim




Skirt Bik Bok here // Sunglasses Marc by Marc Jacobs // Denim jacket Pull & Bear // Heels NLY // T-shirt Brandy Melville // Choker and bracelet ZARA

Jeg er egentlig ikke så fan av denimjakker, føler ofte at det ikke passer stilen min, men da jeg tilfeldigvis fant denne i herreavdelingen på Pull & Bear så falt jeg for den med en gang. Steinvasken er helt perfekt, og så digger jeg at den har random patches.

Nå har vi akkurat solt oss litt, og så skal vi straks dra å shoppe litt når jeg er ferdig med dette innlegget. Vi har faktisk ikke shoppet så mye mens vi har vært her, noe som er helt utrolig egentlig. Senere skal vi kanskje i fornøyelsespark 🙂 Ha en fin lørdag!

Shop the post:

!function(d,s,id){var e, p = /^http:/.test(d.location) ? ‘http’ : ‘https’;if(!d.getElementById(id)) {e = d.createElement(s);e.id = id;e.src = p + ‘://’ + ‘widgets.rewardstyle.com’ + ‘/js/shopthepost.js’;d.body.appendChild(e);}if(typeof window.__stp === ‘object’) if(d.readyState === ‘complete’) {window.__stp.init();}}(document, ‘script’, ‘shopthepost-script’);
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
 
5 kommentarer
    1. Så stilig antrekk!
      Så på gamle innlegg at du har vært i Gdansk. Har du noe hotell å anbefale? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg