Uken som gikk

Ukens smaksopplevelse:

Jeg har aldri smakt Sangria før, og tenkte at siden jeg var i Spania så måtte jeg nesten prøve det. Det er en blanding av rødvin, søtstoff, opphakket frukt og rom. Det var ikke en favoritt, men ga god form og var gøy å få prøvd, hehe. Tiramisuen var helt nydelig da, min favorittdessert. <3

Ukens nedtur:

At Macen min krasjet, og den ville ikke på igjen. Dermed måtte jeg reinstallere operativsystemet igjen, og jeg har mistet absolutt alt på harddisken min, ingen bilder eller noe igjen. Men nå er den som ny, og jeg slipper å stresse med at jeg ikke har plass til bilder lenger!

 

Ukens låt:

M.I.L.F. $

Jeg tror jeg digger sangen mest pga videoen og det faktum at Kim Kardashian ser MAD hot ut i den. Men låten er litt fengende også! Jeg så Fergie sammen med Slash og Ozzy Osbourne på Quartfestivalen for noen år siden, og hun har virkelig en helt råbra stemme! Så talent har hun iallefall. 

 

Ukens tanke:

Jeg har hatt mange tanker i hodet i det siste, spesielt om livet og døden etter at jeg mistet kompisen min for et par uker siden. Det er sykt hvordan en kan ta noen for gitt, og neste dag så er de ikke her. Det får meg til å sette ekstra stor pris på mine nærmeste. 

 

Beste innkjøp:

Denimjakke fra herreavdelingen på Pull & Bear.

 

Ukens lættis:

Dere har kanskje opplevd at folk går rundt og selger bootleg DVD’er, klokker osv på uterestauranter i syden? Vel, denne gangen fikk vi en ny opplevelse. Vi sitter på en pub/uterestaurant og ser fotballkamp, og det er kun voksne der. Så kommer det plutselig en mann som helt nonchalant setter en rosa skilpaddeleke og en minilommelykt på bordet vårt. Ting kun småunger hadde satt pris på, om i det hele tatt det. Så trykker han på skilpadden, og den lager den sykeste lyden. Så fortsetter han fra bord til bord som om ingenting, og jeg tenker WTF, dette er dritkleint, haha! Ingen skjønner noenting. De vedsiden av oss begynner å le, og jeg vet jeg ikke burde le, men jeg knekker ut i latter og klarer faen ikke å slutte. Noe av det mest absurde jeg har sett, lol. Bra businessplan.

 

Ukens serie:

Jeg har sett Real Housewives of Atlanta i ett strekk de siste ukene, så det må nok bli den. Jeg ser basically kun hjernedøde realityserier, stand up eller dokumentarer om seriemordere og 2. verdenskrig. Interessene varierer :p

 

Ukens film:

Jeg ser omtrent aldri film, for jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe med mindre det er interessant med en gang. Men en ting jeg elsker er psykologiske thrillere, og jeg elsket The Invitation som er på Netflix nå. Og det skader ikke at hovedpersonen er hawt. 

Ukens irritasjonsmoment:

Jeg takler ikke røykelukt. Jeg blir så forbanna når jeg sitter på restaurant og jeg akkurat har fått maten min, så begynner folk å røyke slik at det blåser rett oppi trynet mitt. Sorry, men jeg signet ikke opp for lungekreft eller illeluktende shit. Respektløst, seriøst. Skal du røyke så pass på at ingen inhalerer den dritten der iallefall. Ødelegger hele apetitten.

 

Ukens opplevelse:

Det var veldig morsomt å dra i fornøyelsesparken Terra Mitica i Spania og ta berg-og-dalbaner og karuseller. Det er veldig lenge siden, og jeg merket hvor sykt pinglete jeg var i begynnelsen, men etterhvert turte jeg å ta alt, og det var veldig befriende. Digg å få sug i magen og adrenalin.


 

Ukens surring og glemming

Jeg bestilte et ganske dyrt Lumee-deksel til telefonen min med selfie-lys, typ 600 kr, og jeg gledet meg som en unge til å få det. Så etter en dag ser jeg at jeg har bestilt for feil iPhone, nemlig iPhone Plus. Er det én ting jeg ikke tolererer når det gjelder meg selv (og andre forsåvidt), så er det klomsing. Klikkings. Det hadde bare blitt styr og kostbart å levere det tilbake, så da måtte jeg bestille et nytt. Så nå har jeg altså brukt 1200 kroner på et selfiedeksel. Bra og veldig nødvendig, Heidi.

 

Akkurat nå:

Kom jeg nylig hjem fra trening med Ulrikke, har spist middag og føler meg fresh!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg