Jeg tester Sigma produkter

Jeg har faktisk aldri prøvd Sigma-produkter før, noe som er litt uvanlig for å være en skjønnhetsblogger. Men jeg ble tilsendt noen produkter her om dagen, og var spent på å se om de var verdt “hypen”. Jeg har spesielt hørt mye om børstene deres, fra YouTubere og andre skjønnhetsbloggere. Jeg er ikke nødt til å skrive om disse produktene, eller noe av det jeg mottar forsåvidt, men bloggen går jo blant annet ut på å anmelde produkter av og til, og gi dere mine ærlige meninger. 

Det jeg trengte mest var kontureringsbørster, og det er så mange dårlige der ute at jeg hadde ikke høye forventninger. Jeg fikk en liten, rund Small Contour børste som en skal bruke i sirkulære bevegelser, og så fikk jeg en skråbørste for å lage en mer krass linje/skygge. Begge fungerer til det samme egentlig, men gir litt forskjellige resultat.

Om jeg skulle valgt én must-have kontureringsbørste så må det være Sigma Soft Angled Contour F23. Den gjør akkurat det den lover, lager en definert men ikke hard linje. Den er veldig enkel å blende med, og er akkurat passe stor til at skyggen blir naturlig. Jeg elsker den! Jeg sparer masse tid på å konturere takket være denne saken. Jeg drar den lett under kinnbena, og så bruker jeg den i små, sirkulære bevegelser etterpå for å blende den inn. 

Den runde er også bra, Small Contour, men tar litt lenger tid og gir et mer naturlig resultat. Ofte vil du ikke ha de veldig definerte linjene, og da er denne perfekt. Dajana brukte en lignende børste på det siste kurset jeg var på, og da bygget hun opp en fin og naturlig skygge ved å kun bruke børsten i sirkulære bevegelser, og ikke dra den over huden.

Et annet produkt jeg fikk som jeg bare må fortelle dere om, er Sigma-blushen Cor-de-rosa. Først tenkte jeg sånn, åh flott, enda en blush. Jeg har nok av det liksom. Men denne ER så fin. Hvis jeg skulle valgt kun én blush, så hadde det seriøst vært denne. Den gir en så fin korallfarget glød i kinnene med litt shimmer, ikke for rosa, ikke for brun. Den gir det lille ekstra til ansiktet. Jeg har blitt helt avhengig av den. Jeg skjønner godt at flere har skrevet så mye positivt om den på nettet.

Jeg fikk også denne foundation-børsten, 3DHD Kabuki brush, som fungerer til akkurat det. Det er en fordel at den er formet skrått, slik at en kommer til å kriker og kroker. Jeg bruker ikke alltid foundationbørste, men synes denne var ålreit. Jeg bruker uansett alltid Beauty Blender for å “klappe” inn foundationen etterpå. Da setter foundationen seg mye bedre.

I tillegg fikk jeg et genialt produkt som kommer til å bli brukt mye fremover! Jeg er altfor dårlig til å rengjøre børstene mine, noe som er viktig ikke bare for hygiene men for å holde børstene fine. Denne matten gjør det enkelt å forsiktig skrubbe alle børstene dine rene. Så slipper du å bare bruke hendene. Den ene siden er for børster til øynene, og den andre til ansiktsbørster.

Altså må jeg si meg veldig fornøyd med de produktene jeg fikk, spesielt kontureringsbørstene og blushen. Og så liker jeg designet deres.

Har du prøvd Sigma-produkter? Hva synes du? 🙂

9 kommentarer

Siste innlegg