Fresh blonde! // Vinn behandling til 2000,-

Sponset

På tirsdag var jeg tilbake hos min fantastiske frisør Mia Siren på Giardini Hårdesign på St. Hanshaugen. Jeg er helt avhengig av henne, og hun har vært på ferie, så det var sykt digg å komme tilbake igjen! Hadde fått ganske mye ettervekst siden sist. Mia foliestripet håret tett i tett slik at det ser mer naturlig ut enn helblekning. I tillegg satt hun i nye extensions. Under kan du se før og etter:

Luxushair LH+ Extensions

Jeg bruker tape-extensions fra Luxushair.no til vanlig, og nå har de fått inn et nytt hår som heter LH+ som har enda bedre kvalitet. Det koster litt mer, men er absolutt verdt prisen! tillegg har de det i fargen # 90 Ice, som er en kjempe kald og hvit blondfarge. (Ice er desverre utsolgt i tape nå, men finnes i keratin, ponytail og clip-ons her. Samme fargen kommer inn igjen i tape rundt 11. september!) En slipper å bruke lillasjampo i det, for det er så fin farge. Lillasjampo kan slite litt på extensionsene, så det er greit å slippe det. Tape-extensions er noe som du har i hele tiden, men det anbefales å heise det når det har vokst for langt ut, etter cirka 1-2 måneder, avhengig av hvor fort håret ditt vokser.

Det er litt gulere lys i salongen, så jeg tok noen i dagslys for å vise fargen bedre:

Viktig å bruke gode produkter til hair extensions

Jeg kan forresten anbefale noen supre produkter, det er faktisk ganske vanskelig å finne bra produkter til extensions hvis du søker på nettet. Tro meg, jeg har prøvd. Det er viktig at de inneholder mest mulig fuktighet og minst mulig proteiner, ellers kan det bli trått, matt og ødelagt. Sebastian er virkelig en av de beste produktene innen hårpleie og styling, og Hydre-serien er perfekt til hair extensions. Så den serien bruker jeg fast, både sjampo, balsam og kur. Kurer det cirka 1-2 ganger i uken. Disse produktene selges på Giardini.


 

Instagram konkurranse + 20% rabatt til nye kunder

Det er forresten en konkurranse nå hvor du kan vinne en valgfri behandling til 2000 kroner! Det eneste du må gjøre er å følge @giardinihd på Instagram og legge igjen et smilefjes under innlegget mitt på Instagram (@heidichic), så trekkes en heldig vinner på onsdag 7. september. I tillegg er det 20% rabatt til alle nye kunder hos Giardini nå!

 

For å bestille time hos Mia Siren:

Ring 22 11 16 60

Eller bestill online på Giardini.no

10 kommentarer
    1. Oi! Fineste blonde fargen jeg har sett!:-O Da blir det den hos luxushair neste gang. En annen ting, hva gjør du for å unngå pudder/foundation i hårfestet? Er en evig struggle! Så hvis du har noen tips? 🙂

    2. Og glemte spørre, hvor langt nede fester de tape-extensions på deg? Jeg har like kort hår og hvis ikke det festest nede i nakken også så stikker det dumme kortet håret ut – men fester man der så vises det jo når man har hestehale.

    3. Så fint det ble! 🙂
      En ting jeg har lurt litt på.. Du skrev for noen dager siden et innlegg om hvordan man best unngår rynker, og jeg lurer i den forbindelse på i hvilken grad bildene av deg er retusjert. Nærmere bestemt; sett at jeg bestemmer meg for å bruke de samme produktene du bruker, vil det da være realistisk å forvente at jeg får like fin hud som deg, eller gjør du, i likhet med for eksempel Andrea Badendyck, små justeringer i bildene dine før de postes – så som å fjerne arr, kviser, tydelige porer, fargeforskjeller osv i huden?
      Lurer også på om du kunne skrevet et steg-for-steg innlegg med hvilke produkter du bruker, når, hvor ofte etc. Tenker da ikke på sminke, men hudpleieprodukter. Så som ansiktsrens, fuktighetskrem, peeling, osv. Du nevnte også solkrem – bruker du da denne under sminken, eller over? Jeg sliter veldig med dette. Jeg har enda ikke funnet noen i sprayform som faktisk er mulig å spraye over sminken, og de i kremform er gjerne så fete at de gjør at foundation sitter utrolig dårlig og gir meg en har-nettopp-vært-på-joggetur-i-fem-timer-i-solsteken-look som er veldig lite pen.

    4. Hei lurer på om de produktene funker på alle exstesions ? For jeg vil virkelig ikke at exstesionsene mine skal få nok pleie😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg