Troublemaker




Sweater Bik Bok here // Sneakers FILA here // Bag and pants ZARA (aff. links)

Håper dere har hatt en fin helg, folkens 🙂 Mamma var på besøk så det var veldig koselig å se henne igjen! Har ikke sett henne på over et halvt år tror jeg.

I går ble jeg syk, blæ… Jeg har faktisk ikke vært syk hele året tror jeg, det er nesten rekord. Men det passet veldig dårlig akkurat nå, for jeg har så utrolig mye å gjøre. Stress… men jeg får håpe det går fort over. Nå har jeg tid til å sette meg ned å blogge iallefall, for jeg kommer meg ikke ut døra tror jeg. Vet at bloggingen har vært veldig dårlig i det siste, og jeg har lyst til å oppdatere dere oftere. Litt kleint men jeg er litt smålig betatt så jeg klarer ikke å tenke helt klart, haha. Det er så mye rart men utrolig hyggelig som har skjedd i det siste, så det er nesten det eneste jeg klarer å tenke på. Sånn klyp meg i armen, er dette virkelig liksom. Utrolig hvor mye fokus det kan ta. Men jeg føler meg ikke bra når jeg ikke får blogget heller, så jeg må prøve å finne en balanse, hehe.

More to come! 🙂

 

10 kommentarer

Siste innlegg