Platinablond

Sponset

Processed with VSCO with f2 preset

Jeg skal ut å reise neste uke, og da er det ekstra digg å føle seg fresh på håret! I går var jeg hos frisøren min Mia SoleimGiardini Hårdesign. Istedetfor å foliestripe det denne gangen, så helbleket vi det, og jeg har aldri vært mer fornøyd med fargen! Helblekning kan se litt billig ut hvis en ikke bruker riktig toner eller får det lyst nok, men Mia fikk til en perfekt farge! Den er hvit, kald og ser sofistikert ut. Følelsen av å dra fra frisøren fornøyd er så undervurdert, haha. Jeg er alltid i lykkerus etterpå. 

Processed with VSCO with f2 preset

Jeg bruker fortsatt Sebastian Hydre produkter i både sjampo, balsam og kur, fordi det holder både mitt eget hår og extensionsene i god stand. I tillegg bruker jeg av og til SP Silver Blonde Shampoo, det er absolutt den beste sølvsjampoen jeg har prøvd. Særlig hvis du vil ha det hvitt, og ikke grått/lilla.

Hårfargen passer perfekt sammen med tape-extensionsene fra Luxushair i fargen 90 Ice. Jeg bruker denne typen extensions: LH+.

Hvis du vil bli fresh på håret, så ring Mia, hun er superflink!

Bestill time online her eller ring 22 11 18 60

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg