New in // ZARA

Jeg har stort sett kun festet og sosialisert meg i Miami, men det ble littegrann shopping også! Jeg shoppet i en liten gate rett ved der jeg bodde, Collins Avenue tror jeg den het. Shoppingen er ganske spredt her, for Miami er så utrolig stort og det er så lange distanser mellom ting. Men dette er en av de mest koselige gatene synes jeg. Her er noen av innkjøpene mine fra ZARA. Herregud, ZARA’en her borte er den beste jeg har vært på noensinne, så bra styling og så sykt mye fint. Hadde lyst å ta med meg hele butikken. 

Jeg trengte en ny veske til hverdags, og denne er helt perfekt! I tillegg er den i ekte skinn, som gjør den mer slitesterk.

Moten i Miami er litt.. tja, tacky? Folk bruker generelt lite klær her. Så det er litt vanskelig å kle seg fashionabelt i klubbene uten å bli helt borte i mengden. Men denne paljettgenseren er såå fin på. Den har et veldig classy fall bak, som gjør den litt mer spesiell, og den er ikke kjedelig.

Jeg trengte også en veske som var mindre som jeg kunne bruke da jeg var ute og festet, for det var stort sett dansing det gikk i. Så jeg trengte å passe godt på mobilen og ikke ha så mye å drasse på. Elsker designet og fargekombinasjonen på paljettene.

Og seff måtte jeg ha denne vesken i fuskepels! Så skjønn. Perfekt detalj for å gjøre et antrekk litt mer søtt eller edgy. 

Kommer snart mer om oppholdet fra MIA-mi. <3

 

4 kommentarer

Siste innlegg