Travel beauty must haves

Noen av produktene er sponset

Det er noen produkter jeg bare MÅ ha med meg når jeg reiser, ellers blir jeg stresset. Jeg har reist mye i det siste, også til hjembyen min Haugesund, så da passer jeg alltid på å ha med meg disse produktene.

Hempz Oil Treatment:

Perfekt olje for håret, gjør håret mykt og glansfullt uten å gjøre det fettete. I tillegg kan du trygt bruke den på hair extensions!

Sebastian Hydre kur:

Jeg bruker hele Sebastian Hydre serien, og denne er kjempebra for å gi håret ekstra næring en gang i blant. Også trygg å bruke på extensions, siden den inneholder mest fuktighetsgivende ingredienser og lite eller ingenting protein.

Sebastian Hydre Shine Define hårspray:

Denne bruker jeg mest som varmebeskyttende. Sprayer den på både vått og tørt hår. Perfekt å bruke til retting og krølling av håret, fordi den gir både glans og tekstur.

Urban Decay All Nighter make up setting spray:

Denne er et MUST! Hvis du vil at sminken skal vare hele dagen (og natten) så er dette sprayen å bruke. I tillegg til at sminken holder bra, så får den foundationen til å se bedre ut, og i tillegg gir den meg ikke kviser ved å tette til huden.

Wunderbrow:

Wunderbrow er et nytt brynsprodukt som er litt annerledes. Det skal være et produkt som er alt i ett, men selv foretrekker jeg å ha en blyant i tillegg. Det som er genialt med denne er at den sitter på i en evighet! Den holder brynene freshe hele dagen, og i flere dager om du ikke vasker den grundig av. Veldig bra hvis du skal på ferie og vil gå uten sminke, men likevel se fresh ut. Den blir litt stiv i konsistensen og ser ut som ekte hårstrå, hvis du gjør det riktig.

Anastasia Beverly Hills Brow Definer:

Jeg foretrekker som sagt å ha en blyant i tillegg, og denne kan fungere helt bra alene. Jeg elsker brynsblyantene til ABH, fordi de er enkle å bruke og er kalde i fargene. Denne er en skrå versjon som gjør det lett å gjøre kantene på brynene. Jeg bruker den i Medium Brown.

Neutrogena Make Up Remover Cleansing Towelettes:

Egentlig er jeg ikke så fan av sånne servietter, men jeg har funnet ut at de er ganske praktiske å ha med på fly og på ferie. Jeg bruker dem absolutt ikke alene som rens, med mindre jeg er på fly og ikke har tilgang til vask og vil gjøre sminken min på nytt. Men de er betryggende å ha med, og også gode til å ta av øyensminke osv hvis du har dårlig tid eller bare vil få gjort renseprosessen raskere. Men den renser ikke huden alene i det hele tatt! Jeg liker denne fra Neutrogena, fordi den gir mye fuktighet og tørker ikke ut huden. Det er også Kim Kardashian sin favoritt, hvis det skulle være av interesse, mehe.

Exuviance OptiLight Daily Prep cleanser:

Denne bruker jeg hver morgen og kveld, og det er den beste rensen jeg har prøvd fra Exuviance. Kremete samtidig som den skummer litt, og passer veldig godt til de som vil forebygge rynker, ettersom den eksfolierer huden forsiktig hver vask.

Exuviance Night Lift:

Denne kremen bruker jeg hver natt, og den forsterker hudens naturlige reparasjonssyklus ved hjelp av unike aldringsingredienser. Den bidrar til å bygge nytt kollagen og hindrer at eksisterende kollagen blir ødelagt. Den styrker også hudens underliggende struktur, jeg kjenner at huden blir fastere, og kremen fyller ut mindre linjer og rynker. Jeg elsker at den holder huden fuktig hele natten.

Exuviance Triple Microdermabrasion:

Denne er det faktisk litt krise hvis jeg ikke har med meg! Det er den beste peelingen jeg har prød til ansiktet, og jeg må bruke den 1-2 ganger i uken for å holde huden ekstra glødende og glatt. Den polerer huden og den kjennes veldig jevn og frisk ut etterpå. I tillegg er den perfekt til å bruke før en maske for eksempel, siden ingrediensene trenger lenger ned i huden etterpå.

glominerals Protective Liquid Foundation:

Jeg klarer meg ikke uten glominerals foundationen, den dekker så bra og er så fuktighetsgivende. Jeg føler meg ikke fin komplett uten! Jeg har rett og slett ikke funnet noen annen som er bedre, så jeg kommer stadig tilbake til denne. 

glominerals Contour Kit:

Det er dette jeg bruker alltid. Smelter bra inn i huden siden det er mineralbasert, har fine kalde og varme farger, og en kjempefin highlighter! Highlighteren kan også bli kraftigere hvis du bruker litt vann på børsten. 

glominerals LUXE Pressed Powder:

Dette er pudderet jeg bruker til alt egentlig. Det er bake-pudderet mitt også, som jeg bruker sammen med kremkonturering. Det er veldig finmalt og tørker ikke ut huden. Jeg bruker pudder-puffen som kommer med til å presse pudderet inn i huden. Hvis jeg skal “bake”, lar jeg det trekke godt inn i huden før jeg børster av det overflødige og tar på pudderkonturering. 

Anastasia Beverly Hills Contour Cream Kit “Medium”:

Jeg bruker alltid disse fra ABH hvis jeg skal konturere med krem. Nå har jeg akkurat gått fra light til medium, og de er litt forskjellige. Fargene er kaldere og lysere i “Light”, men samtidig er konsistensen på “Medium” mye mer kremete og enklere å påføre. Men jeg liker begge to like godt egentlig. De kan kjøpes på Brow Rehab.

Naked Original Eyeshadow Palette:

Naked1 paletten har alt du trenger, egentlig! Eneste jeg mangler er en helt sort skygge, men den er likevel favoritten min som jeg alltid tar med på tur. Elsker spesielt Half Baked gulløyenskyggen som jeg bruker med vann. Paletten passer bra til både dag- og kveldssminke.
 

Håper dere likte innlegget, bare spør hvis dere lurer på noe 🙂
 

 

9 kommentarer

Siste innlegg