Lys blond

Sponset

Sist uke var jeg tilbake hos frisøren min Mia SoleimGiardini Hårdesign! Hun bleket etterveksten min og satt på nye extensions.

Jeg bruker Tapehair LH+ Collection extensions fra Luxushair i fargen 90.

Du finner den spesifikke typen her.

 

Jeg er veldig fornøyd med fargen på håret nå. Mia får den til akkurat perfekt. Den er ikke superkald eller varm, bare helt klassisk lyseblond. Jeg slipper å bruke sølvsjampo eller lignende fordi fargen er så lys og fin, og går i ett med extensionsene.

Sebastian har alltid vært en av mine favoritt hårpleiemerker. Rett og slett fordi det er meget gode og effektive produkter. De skuffer aldri. Jeg bruker Hydre-serien i sjampo, balsam og kur, siden den passer perfekt til extensions. Serien inneholder mye fuktighet og veldig lite protein, slik at extensionsene ikke blir skadet. Jeg bruker også Trilliant som er en amazing varmebeskyttende fra Sebastian. Den lukter himmelsk, og inneholder litt shimmer slik at du får en fantastisk glans i håret uten at det blir fett. Du får kjøpt alle produktene på Giardini Hårdesign på St. Hanshaugen.

Akkurat nå får du 20% avslag på en valgfri behandling hos Mia! Tilbudet varer ut januar.

Bestill online her eller på telefon 22 11 18 60 

Waldemar Thranesgt.25
0171 Oslo

8 kommentarer

Siste innlegg