Exhale the past

Processed with VSCO with f2 preset

Hei! Håper dere har en fin tirsdag så langt. Herlighet, så lenge siden jeg har tatt antrekksbilder nå, var nesten litt rart å stå foran kamera. Jeg tror jeg ga opp i mørket denne vinteren, men kjenner at jeg savner å dele antrekk med dere. 

I dag var jeg innom Nettavisen en tur for et møte. Astrid Helen har jo blitt redaktør for Side2, så stas! I en så ung alder, så stolt over henne. Det var veldig hyggelig å være der å hilse på alle igjen. Etterpå fikk vi altså tatt noen bilder. Jeg gleder meg til det blir lysere ute, og ærlig talt litt mildere. Særlig etter jeg kom hjem fra Miami så har bare vintermoten ikke appellert til meg i det hele tatt. Ullgenser? Nei takk. Men jeg savner ikke moten i Miami. Den er rimelig smakløs. Sikkert derfor jeg ikke kunne tenke meg å bo der, haha. LA og NYC heller! Miami er mest festing og strender, men jeg er ikke så begeistret for strender, jeg er mer byjente. Men savner de jeg ble kjent med sååå mye, derfor jeg kunne tenke meg å reise tilbake. 

Processed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 presetProcessed with VSCO with f2 preset Processed with VSCO with f2 preset
Processed with VSCO with f2 preset

 

Shop the post (ad links):

!function(d,s,id){var e, p = /^http:/.test(d.location) ? ‘http’ : ‘https’;if(!d.getElementById(id)) {e = d.createElement(s);e.id = id;e.src = p + ‘://’ + ‘widgets.rewardstyle.com’ + ‘/js/shopthepost.js’;d.body.appendChild(e);}if(typeof window.__stp === ‘object’) if(d.readyState === ‘complete’) {window.__stp.init();}}(document, ‘script’, ‘shopthepost-script’);
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
 
 
9 kommentarer

Siste innlegg