Møtte på Joyce Bonelli

Processed with VSCO with f2 preset

Måtte bare ha dette settet da jeg så det. Jeg trodde det var en bikini men det viste seg å være undertøy. Men den kan like godt brukes som en bikini. En litt freidig en, hehe. Solbrillene kjøpte jeg da jeg var på Topshop i LA. Synd at de ikke har det i Norge, det er jo så mye fint der.

Rett før jeg kjøpte dem så traff jeg forresten på makeup artisten og venninnen til Kardashian/Jenner, Joyce Bonelli. Dere har sikkert sett henne på Keeping Up with the Kardashians. Jeg skulle ut fra Nordstrom og så at det kom ei dame på vei inn i det jeg var på vei ut, så hadde jeg mye å bære på å tenkte faen jeg orker ikke åpne den andre døren. Så jeg prøvde å smette ut der hun kom inn, og så snublet hun rett foran meg stakkar, haha. Det var da jeg så at det var henne. Begge bare: “Sorry, sorry!” Jeg er en sånn person at når jeg gjør noe galt så sier jeg sorry sånn 10 ganger. Sikkert fordi jeg hater klomsing og ikke tolererer det fra meg selv.

Jeg har ikke fortalt dere så mye av det som skjedde i LA, egentlig, når jeg tenker meg om. Igjen så er jeg litt privat av meg, som igjen gjør at jeg vil beskytte privatlivet til andre. Kjendiser er paranoide nok som det er sikkert, og det er sikkert få de kan stole på. Og når en blir kjent med dem så blir det liksom helt feil å utlevere dem, selv om det ikke er inkriminerende informasjon. Men jeg må bli flinkere til å blogge når jeg er i USA, det er jo der all actionen skjer, haha.

Processed with VSCO with m5 preset

Wrap panty/bra here (ad link) // sunglasses Topshop (similar here)

Shop the look:

!function(d,s,id){var e, p = /^http:/.test(d.location) ? ‘http’ : ‘https’;if(!d.getElementById(id)) {e = d.createElement(s);e.id = id;e.src = p + ‘://’ + ‘widgets.rewardstyle.com’ + ‘/js/shopthepost.js’;d.body.appendChild(e);}if(typeof window.__stp === ‘object’) if(d.readyState === ‘complete’) {window.__stp.init();}}(document, ‘script’, ‘shopthepost-script’);
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg