Blåmandag deluxe

Håper dere har hatt en fin helg!

Jeg var på Junkyards Spring party på Stratos på fredag. Kan ikke huske sist jeg var ute i Oslo, så jeg gledet meg veldig til å se folk igjen. Det var kjempegøy! Dessverre fikk jeg litt for mye innabords som gjorde at jeg fikk blackout og klarte å miste mobilen min, FML. Heldigvis fant jeg den igjen via Find My iPhone neste dag, såå takknemlig. Den lå nede på Stratos, utrolig at ingen hadde tatt den!

Processed with VSCO with s3 preset

På lørdag var jeg hos ei venninne og så på Melodi Grand Prix. Eller, endte opp med skravling til klokken 2-3 på natten. Fikk med oss vinneren da. Var ikke superbegeistret over Portugals bidrag, men.

I dag har jeg blåmandag deluxe, fyllesyken henger fortsatt igjen og jeg har ALDRI lyst til å drikke igjen. Ååååhr. Heldigvis fikk jeg kommet meg ut fordi jeg skulle i et møte, og det er bedre enn å sitte hjemme hele dagen og synes synd på seg selv.

Nå skal jeg se Kongen av Queens, som alltid får meg i bedre humør. Visste dere at komiserier øker humøret med opp til 30%? Noe sånt iallefall, leste jeg for lenge siden. Favorittene mine er Seinfeld, Kongen av Queens, Two and a Half Men og Friends. 

Har dere tips til noen serier forresten? Trenger noe å bli avhengig av :p

8 kommentarer

Siste innlegg