Og dagens mest upassende sjekketriks går til…

…denne fyren:

Rett etter det tragiske terrorangrepet i Manchester, som en “spøk”.

Jeg opplever mye irriterende crap fra gutter, men det viser seg å ha ingen ende. Jeg kødder ikke når jeg sier at 90% av guttene som tar kontakt med meg er totalt tapere med absolutt null sosial intelligens. Jeg vet det finnes normale gutter der ute, men så og si ingen av dem tar kontakt. Rart med det.

Over til noe mye viktigere, terroren i verden. Jeg er meget forbanna og fed up. Noe må forandres. Vi skal hele tiden “bekjempe det med kjærlighet” og snu det andre kinnet til. Vi bør kanskje spør oss selv om det fungerer mot mennesker med en slik mentalitet.

 

4 kommentarer
    1. Enig,det hjelper ikke å si vi står sammen i kjærlighet lenger, folk myrdes kontinuerlig, vi kan ikke se på dette å bare si at vi står sammen i kjærlighet. Samfunnet har endret seg,da må sikkerheten endres, vi må tåle at ting ikke er som det var før. Jeg vil ikke sprenges ,jeg ville ikke st noe. Av mine kjære eller noen andre skal utsettes for dette, noe MÅ gjøres. Jeg føler alle bare venter på neste smell, de har full kontroll nå,terroristene 😒

    2. Veldig bra skrevet. Hjelper ikke å gå i rosetog når IS invaderer byer, tar kvinner og barn til sexslaver og rekrutterer selvmordsbombere i Europa. Kanskje litt på tide og sette hardt mot hardt, så man blir kvitt ondskapen engang for alle.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg