Hvem er ditt forbilde?

Processed with VSCO with k3 preset

Topp fra ZARA // Netting fra Bik Bok

Jeg har hatt en veldig rolig helg, siden jeg prøver å ikke drikke så mye for å komme i form. Og så skal jeg ut senere og feire Dajana sin bursdag, så jeg er glad jeg ikke er fyllesyk i dag, hehe.

Siden jeg ikke skulle ut så måtte jeg finne en ny serie å binge-watche, og det ble faktisk Ungkaren sesong 21. Lol. Men jeg er jo en håpløs romantiker så det passer jo egentlig ganske bra, selv om hele settingen er super unaturlig og merkelig. Tenk å date en fyr samtidig som tjue andre stykker? Se ham kysse så mange jenter? Jeg tror sjalusien hadde tatt litt overhånd da. Pluss at man må jo vite rimelig kjapt hvem man liker og ikke liker. Jeg vet i alle fall jeg hadde fått feelingen av det kjapt hvis noen hadde satt potensielle dater foran meg.

Processed with VSCO with f1 preset

Jeg ser veldig sjeldent film fordi jeg sliter med å konsentrere meg, men når jeg ser en god en så har jeg bare lyst til å finne en like bra en rett etterpå. Og det finner jeg jo selvfølgelig ikke. Jeg så American Beauty på Netflix her om dagen, og den er så bra. Definitivt en av mine favorittfilmer. Jeg elsker hvor dysfunksjonell og ekte dynamikken er. Noen 90-tallsfilmer er bare klassiske.

Husker dere The Craft? Fy faen som jeg elsket den filmen når jeg var gother, lol. Nancy Downs var forbildet mitt liksom. Og Brody fra The Distillers. Jeg kunne fortsatt ønske jeg hadde den stemmen og spilte i band, haha.

Og når gother-perioden var over så ble Elin fra Fucking Åmål det ultimate forbildet. Jeg har helt seriøst sett den filmen 20-30 ganger.

Jeg synes faktisk det er skikkelig kjipt å ikke ha et forbilde, selv om jeg er mye eldre. Fordi det gir en form for inspirasjon, og noe å strekke seg etter. Lenge var det Nicole Richie fordi personligheten hennes var helt rå i The Simple Life, men nå er jo hun mamma og alt er helt annerledes.

Kim Kardashian er skjønnhets/anti-aging forbildet mitt, haha, men ikke mer enn det.

Har dere et slags forbilde? Isåfall hvem? Skriv i kommentarfeltet, jeg er nysgjerrig!

 

7 kommentarer
    1. Jeg har ikke noen spesielle favoritter.men jeg tenkte å spørre deg,siden du skriver at du har litt konsentrasjonsvansker når du ser film og sånn.om du har det ellers vet jo ikke jeg da ☺men har du sjekket om du kan ha ADHD ? Håper ikke du tar spørsmået ille opp,for det er ikke meningen isåfall. Men jeg har Adhd selv,har hatt i alle år uten å vite om det.til jeg plutselig fikk diagnosen,og da ble alt mye lettere å forholde seg til selv om det er utrolig vanskelig mange ganger 😣😀jeg vil også si at jeg liker bloggen din veldig godt å syntes det er super fint at du gir oss her ute så mange gode råd om hud og mote osv ❣jeg syntes det er morsomt å bli ” kjent” med deg her selv om ikke du kjenner meg da☺.men likevel.. du gjør det utrolig bra syns jeg 🌞takk for det. Hilsen ei fra Telemark

    2. Jeg skreiv visst kommentaren min under feil felt..det var her jeg skulle skrevet den.men håper du ser svaret mitt likevel 😀du er råbra jente og utrolig fin med mye fint inni deg også 🌞

    3. Anette: hei! Ja jeg så kommentaren din. Nei jeg har ikke ADHD, har aldri slitt med å konsentrere meg på skolen ellerno. Bare kjeder meg fort, så hvis ikke ting blir interessant med en gang så orker jeg ikke se på det:) men så bra at du har fått det bedre etter du ble diagnostisert! Det må være slitsomt å gå rundt med uten en skikkelig diagnose. Takk for at du leser bloggen, og hyggelig at du føler du blir mer “kjent” med meg! <3 klem 🙂

    4. Nicks sesong av the bachelor er litt kjedelig, så anbefaler heller Bens sinn sesong eller kaitlynns sesong av bachelorette om du ikke har sett di! bachelor/bachelorette er min tidenes guilty pleasure <3
      av forbilder har jeg ikke noen spesielle, men blir veldig fasinert og inspirert av utseende/stilen og personligheten til Ashley Graham. Også Emma Watson som jeg syns er et fantastisk forbilde og tar opp temaet jeg kunne ønske flere kjendiser tok opp 🙂

    5. Sliter alltid med å finne nye serier etter endt serie, ser så og si aldri film :p når går det i shameless og gotham! Virker som sykt brae serier begge to

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg