America unite

Jeg vet at det har vært cray dårlig blogging i det siste, beklager. Jeg skulle egentlig ta en liten “sommerferie”, men nå er det endring i planene. Så det blir blogging, bare ikke så ofte i sommer. Foreløpig iallefall.

Processed with VSCO with f2 preset

Akkurat nå skal jeg ut med ei Amerikansk venninne jeg møtte på flyet fra Los Angeles til Oslo. Vi endte opp med å sitte ganske lenge inne på Norwegian sitt fly nemlig. Det var typ 2-3 timer forsinket til å begynne med, og når vi først kom ombord så tok det 2-3 timer før vi fikk fly avgårde til Norge.

Heldigvis havnet jeg i et flysete inneklemt vedsiden av den koseligste gamle mannen på 80 år og den hyggeligste og smarteste dama – aka hun jeg skal møte nå. Vi har så mye til felles! Det er rart hvordan skjebnen virker, huh? Hun skulle til Barcelona rett etterpå, så hun rakk ikke flyet sitt stakkar. Men nå er hun back, så vi skal møtes på Grünerløkka på dinner and drinks! Jeg tror jeg er Oslo-guiden hennes?? Hahah, hun kunne ikke bedt om en bedre en. Eller jo.. Anyways, Hun er dritkul. Vi skal også møte en annen Amerikansk kompis av meg som er i Oslo kun for en dag. ‘Murica 4 lyfe. 

Ha en fin torsdag! Snart helg! Hva skal dere?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg