Family dinner in Chino Hills

Processed with VSCO with c1 preset

I går var jeg i Chino Hills og besøkte familien til en venn av meg, Tyler. Det var så hyggelig. Jeg tror jeg aldri har vært i et mer “amerikansk” miljø. Dere som følger meg på Snapchat kunne sikkert se det. Så koselig å være i en så stor familie, og alle tok så godt imot meg. Jeg fikk også møtt bestemoren hans fra Jugoslavia, Mima som de kaller henne, supersøt. De lagde derfor en jugoslavisk middagsrett som var helt insaaaane digg. Jeg husker ikke hva den het, men den gikk ned på høykant, for å si det sånn.

Processed with VSCO with f3 preset

Etterpå spilte vi spill og drakk og koste oss. Alle onklene hans er dritlættis, så det var supergøy. De tar det ikke akkurat rolig i den familien!

Jeg måtte ta noen bilder i nabolaget for det er så fint her, jeg elsker slike nabolag, akkurat som på film. Selvfølgelig. Alt i USA er akkurat som på film.

Processed with VSCO with s2 presetProcessed with VSCO with f2 preset

I’m wearing:

Bag Michael Kors // Heels Jessica Simpson // Dress H&M // Sunglasses Marc by Marc Jacobs

8 kommentarer
    1. Damn, du så heit ut! (er ikke bifil eller lesbisk, bare sier min mening)
      Jeg har et veldig stort ønske om å reise til USA en dag. New York og LA og kjøre Route 66. Det hadde vært koos. Men må nok spare penger i ca. 2 år tenker jeg. Og så må jeg vel skaffe meg flypass. Hehe =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg