Ny favorittkåpe

Sponset/ad linksProcessed with VSCO with hb1 preset

Det er utrolig uvant å kle seg etter denne kulden, eller bare å være ute i kulden i Oslo. I LA var det plagsomt varmt, nå i det siste har det vært rundt 50 grader på grunn av hetebølgen, så jeg er meget glad for at jeg ikke er der nå. Jeg er ikke glad i hete, synes det er veldig plagsomt. Sminken renner av, en må kle seg i omtrent ingenting og så er det bare ubehagelig. Så det var veldig godt å komme hjem til høst. Elsker høst og vinter <3 Alt blir liksom litt koseligere. 

Processed with VSCO with hb1 presetProcessed with VSCO with hb1 preset

Grey faux fur coat Junkyard XX-XY here // T-shirt Calvin Klein here // Jeans ZARA

Jeg har kvittet meg med masse jakker og kåper dette året fordi jeg ville bytte ut litt av garderoben, så det var på tide med litt påfyll av høstklær. Her om dagen fant jeg denne lysgrå fuskepelsen på Junkyard og jeg elsker den! Min nye go-to kåpe. Passformen er så kul! Jeg hadde veldig lyst på den i rosa og leopard også, men jeg måtte nesten velge én. Jeg har en regel som jeg pleier å følge, og det er å aldri kjøpe ett plagg i flere farger. Da mister liksom plagget litt verdi og så blir jeg fort lei. Men det finnes selvfølgelig unntak hvis du absolutt digger noe! Jeg har super lyst på den i leopard men jeg har nesten en helt lik leopardkåpe fra før, så :p

Var den ikke fin? <3

6 kommentarer

Siste innlegg