Black and white essentials

Sponset/ad links

Processed with VSCO with f1 preset

Calvin Klein bra here // New Era caps here // Adidas Superstar Bold sneakers here

Et must i garderoben min er kule braletter, og jeg falt pladask da jeg så denne med netting fra Calvin Klein. Synes det er så kult å bruke på fest eller eventer, innenfor en dressjakke eller bomberjakke for eksempel.

Processed with VSCO with f1 preset

Jeg måtte telle antall par Adidas Superstar jeg hadde her om dagen, og jeg tror det var fem-seks stykker. Det er absolutt mine favoritt sneakers. Alle parene jeg har er forskjellige, og når jeg fant denne kule Bold-varianten så måtte jeg bare ha den. Spesielt siden den har litt tykkere hæl. Blir litt høyere da, hehe. De er bare så tidløse og behagelige å gå i. Denne varianten finnes også i lysrosa og sort.

Processed with VSCO with f1 preset

Og sist, men ikke minst, den perfekte capsen – New Era 9forty! Jeg mistet denne for litt siden og jeg har savnet den så mye. Fant den ikke i butikk noe sted men heldigvis har de den på Junkyard her. Det er den perfekte passformen, og så passer den til alt siden den er så nøytral. Helt avhengig av den her, spesielt når jeg har en bad hair day eller bare ikke orker å stelle meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg